Bebişli Günlerrrrr

Benim için kısa, blog için uzun bir aradan sonra merhaba,

Ne çok şey oldu yazmayalı ve de ne çok şey değişti. Tatlı kızımıza kavuştuk. Hatta 53 gün oldu 🙂 Anlatacak o kadar çok şey varki hangi birinden başlasam. Doğum hikayemi ayrı bir yazımda anlatacağim. Çok yoğun, yorucu, bol duygulu günler yaşıyoruz. İlk günler Ada kızımız gündüzleri uyuyor,geceleri uyumuyordu. Gündüzleri biz uyuyamadığımızdan çok yorucu günler geçirdik. Şimdi çok şükür düzene giriyor.Sanırım artık gece gündüz ayrımını yapabiliyor miniğim. Bunun için gece bakımını ve beslenmesini yaparken hiç ışık açmadık ve konuşmadık. Gündüz ise perdeler açık, sesli ve hareketliydik. İşe yaradı ve artık geceleri herzaman olmasada, çoğunlukla uyuyoruz. Ama şimdi de gaz sorunumuz var. O gazlar yokmu o gazlarrr.  Önceden duyardımda bu kadar büyük bir sorun olduğunu düşünmezdim 😦 Şuanda hayatımızın merkezine yerleşmiş durumda. Ada kıvranıp durdukça içim gidiyor. Bebiş bakmak zormuş yahu.Bu kadar olduğunu düşünmüyordum. Bu dönemde desteği olmayanlara Allah yardım etsin. Annem sagolsun herzaman yanımda. 30 gün bizde kaldı. Elimi sıcak sudan soğuk suya sokmadı.O olmasa napardım. Bu dönemde annemin değerini çok daha iyi anladım. Sevgili  ilk 10 gün izinliydi ve full destek oldu.Beni ve bebişimizin rahatı için elinden geleni fazlasıyla yaptı. İşe başladıktan sonra kızımızı çok özledi.Ben de fotoğraf çekip gönderiyorum hep babasına 🙂 Kızımız 1 aylıktı babannesi ve amcası geldi Kuşadası ndan. Onlarda 10  gün kaldılar. ve 40 mızı tamamlamış olduk. Ciciler giyindik, mevlütler okuttuk. 40 mızda Onur abisi ve Özlem ablasıyla Yeşilköylere kahvaltıya gittik. Deniz kenarında dolaştık. Geldiğimizde çok yorulmuştu meleğim. Banyodan sonra sabaha kadar deliksiz uyudu. Aralarda zor uyandırıp emzirebildim. Şimdilerde yavaş yavaş gezmelere alışıyoruz artık. Bebişli hayat zor ama çok güzel. Şefkat dolu. Onun günden güne büyüdüğünü görmek müthiş, anlatılabilecek bir duygu değil. Bebeğimiz doğduğundan beri devamlı şükreder olduk.

‘Eci nin çilek keyfi’ nde Sevgili Ece’nin yaptığı gibi, her ayımızı burada fotograflayacağız. Bu da 1. ay fotoğrafımız. Yazmaya fırsatım olmadığından şimdi paylaşabiliyorum. Pazar sabahıydı. Biraz bakımsızız ama idare eder 🙂

DSCF9107Daha anlatacaklarım bitmedi, devam edeceğim

Hepinize sevgi dolu güzel günler dilerimmmmm

2 Yorum (+add yours?)

  1. sivaslis@turcom.com.tr
    Tem 09, 2013 @ 06:45:27

    canım,

    yazını okuduğumda çok heyecanlandım ve mutlu oldum. uzun zaman sonrası tekrar yazmana sevindim. adayı ısırıyorum (en etli yerinden) sen de çek fena hoş çıkmışsın:)
    bıraktığım gibisin:) çok öpüyorum seni, seni çok özledikkkkkkkk….

    Cevapla

Yorum bırakın

Takvim

Temmuz 2013
P S Ç P C C P
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031