Anne İşe Başlar…

3 Ay, 4 ay derken Ada bebiş 4,5 aylık olmuş. Anne yarın işe başlıyormuş.Kara kara düşünüp, üzülüyormuş. Bebişe anane bakıcakmış. Annenin gözü arkada değilmiş ama ayakları gitmiyormuş 😦

2013-09-28 12.37.56

Ah kara kızım ah. Stresim 3 hafta öncesinden başladı. Bu bebiş süt, devamlı emmek ister. Anne olmazsa ne yapar ? Ekim ayında upuzun bir bayram tatili olduğundan hem bana, hem bebişe, hem de anneme alıştırma olur diye düşündük ve karar verdik. Diğer yönden işimi özledim. Ancak annem bakmayacak olsaydı kimseye bırakamazdım sanırım. E kırıp dizimi otururdum artık. Ev hanımı olurdum. Günlere giderdim napalım

Şu bir haftayı atlatsak herşey yoluna girecek inşallah. Alışırız.. Yavrucağım benim. ‘Anne işe gidecek, sana anane bakıcak tamam mı kızım’ diyorum. Gülüyor 🙂 Ben anlamıyor gülüyor işte diyorum. Belki de seviniyordur kerata :)Çünkü annemi çok seviyor. Bazen annemi annesi sanıyor diye düşünmüyor değilim. Bana vermediği tepkileri ona veriyor. Kıskanıyorum ama neyse araları iyi olsun da 🙂

2013-09-13 12.39.022013-09-19 14.18.052013-09-11 11.57.25

Sevgili Özlem’le Onur’un, Nehir bebekleri doğdu sonunda. Kızımın kankası gelmek bilmedi. Çok bekletti bizi. Çok tatlı çoook. Allah analı babalı büyütsün. Şansı, bahtı açık, sağlıklı, huzurlu, mutlu bir insan olsun inşallah. Minnacıcık. İlkim Ada da o kadardı. Şimdi yanında kocaman duruyor.Büyüdü kızım benim. Abla oldu. Yerim o ablayı 🙂 Bebişimin o hallerini hatırlamaya çalıştım.İyiki de bol bol fotoğraf çekmişiz. Ve bir kez daha anladım ki, ilerde okudukça hatırlamak, özellikle kızıma güzel bir hatıra bırakmak için bloğuma daha sık yazmalıyım

2013-09-14 14.28.08

İşte böyleee. Günler o kadar çabuk geçiyor ki. 5,5 Ay oldu işten izine çıkalı. Ne çabuk geçti inanamıyorum. Oysaki ben harca harca bitmez sanıyordum. Bol gazlı, ağlamalı,tatlılı, gülücüklü, bazen evde oturmalı, bazen gezmeli, günlü, börekli çörekli, güzel yanaklı, agulu bugulu bir doğum izninin sonuna gelmiş bulunuyorum. Evli olarak ayrıldığım işimden, evli ve çocuklu olarak geri dönüyorum yahu 🙂 Umarım herşey gönlüme göre olur. Kendime başarılar diliyorum. Ve tabiki herkese 🙂

Klasikleştirdiğim 4.ay fotomuzu da paylaşalım

Bakırköy-20130915-00014

Gözlerden gülücüklerin eksik olmaması dileğiyle, gününüz güzel geçsin..

2 Yorum (+add yours?)

  1. sivaslis@turcom.com.tr
    Eki 01, 2013 @ 05:50:36

    canım arkadaşım,

    öncelikle hoş geldin, yanaklarından kokulu kokulu öpüyorum. Yazdıklarından her zamanki gibi çok duygulandım.
    Ada cığı anneye teslim ettin geldin. Akşam çıkış olur olmaz koşa koşa eve gideceksin ve adayı her zamankinden çok ciğerine demiyeyim:) içine sokacaksın. İlk hafta olduğu için evet çok özleyeceksin ama alışacaksın.

    Ya alışacaksın… Ya da alışacaksın….:)

    Cevapla

  2. nimet kolukısa
    Eki 20, 2013 @ 16:34:56

    canım adacık annesi işe gitti adacık büyük annesiyle beraber mutlu huzurlu yeni yaşamına adapte oldu ne yapsın adacık mecbur alışmaya herşey güzel olacak böylelikle de büyüyecek.

    Cevapla

Yorum bırakın

Takvim

Eylül 2013
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30